Hiranur_43 uyumaya gerek kalmıyor zaten doktor bebeği çıkarttıktan sonra igne vurup uyuşturuyor igne vuruldugunu bile anlamıyor insan o anli sancı rahatlamasiyla öyle dikiliyor hasta olduğumda bile igne yaptırmadan korkan ben doğum anında ne iğneyi hissettim nede dikisi