Arkadaşlar 28 haftalık gebeyim bu sabah karnımın üst tarafına ağrı girdi ama nefesimi kesiyo yani midem bulandı kustum sonra geçer gibi oldu sonra tekrar başladı kramp gibi çok ağrıyodu 3 4 kez ağrı girip çıktı 2 dk ağrıyı sonra geçıyo 2 kez kustum bu yalancı sancı mıyıdı acaba sancı nereye giriyo
Sonra acile gittim ultrason baktı bebek iyi bi sıkıntı yok dedi doktorum nst çektir dedi ben devletin aciline gitmiştim çekmediler doktorum üniversitedeydi neyse eve geldim ama neyin nesiydi bu anlamadım