CinyurunAnnesi Merhaba hanımlar dün pembe bi lekelenmem oldu internetten baktığım zaman yerleşme kanaması olarak çıkıyor başka bir sebep olabilir mi yoksa bu pembe lekelenme sadece hamilelikte mi oluyor ilk defa böyle bi leke geldi
naneliseker_ CinyurunAnnesi hiçbir leke gebelikte normal olmayabilir. Doktorunuz gidin ilaç yazacaktır
CinyurunAnnesi Cennet-donder şu an hamile değilim diye biliyorum sorum da bu yönde zaten hamilelik başlangıcında olan bir durum mu acaba bu lekelenme
Cennet-donder CinyurunAnnesi onu pek bilmiyorum yaa ben ilk gebeligimde hiç yerleşme kanaması felan yaşamadım bunda yaşadıysam da hatırlamıyorum ama sanki çok az kırmızı olmuştu emin değilim ama
Zeehraaaa Yerleşme kanaması genelde koyu kahverengi olur.parlak kırmızı renk tehlikelidir pembeyi Bilmiyorum. Duymadm