mrvkrbyk 2. Gebeliğim, biraz hızlıca yürüsem bende de oluyor… sebep olarak doktorum önce sağ taraf rahim duvarında ki kan akışının sola göre daha yavaş olduğunu söyledi(o zaman da sağ ağrıyordu gerçekten) detaylı ultrasona göre aspirin vericem dedi, detaylı da ise sol taraf daha yavaş çıktı ve yine biraz yürüsem hızlı yada yavaş farketmez sol ağrıyor şuan da. Aspirin kullanıyorum 32-34. Haftaya kadar kullan dedi…yani kısaca rahim duvarında ki kan akışından kaynaklı sanırım. Öyle olunca uzanıp ayaklarımın altına yastık koyup, yukarı kaldırıyorum geçiyor…