SedaF Kızlar 33 haftalığım dün sancım var zannettim ilk gebelik meğer enfeksiyon olmuşum o sancı yapıyormuş 🥺 nasıl halledicem
Melike_sevgi SedaF ben doktora gitmeden geçmedi 3 tane serum verdi ve ilaç verdi geceuyumadan suyla karıştır iç dedi sadece bir tane içinde zaten onu yaptıktan sonra biraz dhaa rahatladım
gncglozclk SedaF benımde varmıs ıdrar verince ogrendım ama az doktor tek kullanımlık ılac verdı daha kullanmadım sabaha kadar nasıl duracasam idrarsız 😂
SedaF Melike_sevgi ilaç ne verdi canım geçmediğini nasıl anladın sancın mı olmuştu benim şimdi geçti sancı
Saliha2020 SedaF benımde baya enfeksiyon var erken doğum riski yaptım şu an yerimden kalkamıyorum o kadar dikkat etmeme rağmen enfeksiyon kaptım
Yesimm0011 Benimde çok fazlaydı 40+1im şuanda dutu kaynatıp suyunu içiyordm o şekilde geçti bende fitil toz vesaire kullandm geçmemişti
SedaF Yesimm0011 dutu bende duydum elazıglıyız kuru dutum var nasıl uyguladın canım onu tarif eder misin yapayım
Melike_sevgi SedaF aynı doğum sancısı gibi sancı vardı ve kramplar girdi karnıma ilacın adını hatırlamıyorum Ya ama çok çok acı çektim sizin gibi
Yesimm0011 SedaF bende de kuru dut vardı suyu kaynatıp içine attım demlenmesini bekledim aynı çay gibi biraz da o şekilde kaldı hergün 1 bardak içip o taneleride yedim emin ol ki sadece o kesiyor enfeksiyonu
Bebisannneessi SedaF hamileliğimin başından beri enfeksiyonum var, serum takıldım, toz ilaç verdi doktor o biraz iyi geliyor yöne aynı oluyor, şimdi 38. Hafta oldum enfeksiyon için fitil kullanıyorum inşallah geçer zor
xbebegimx SedaF son haftalarda artiyor galiba ya doguma az kaldi bnde olmusum antibiyotk verdi doktor
Serendipty SedaF mesela benim bebek hareket ettikce kasiklarima igne batiyor ama normal dururken herhangi bi aci olmuyor bu da sanci mi acaba