Merhaba 13 haftalık hamileyim. Rubella igm ve igg testlerim pozitif çıktı. Avidite testi istendi düşük avidite çıktı. 3 defa tekrarlandı test sonuçları ayni çıktı. İkili test sonuçlarım da yüksek riskli çıktı. Doktorlar gebeliği sonlandırmayı önerdi. Bu durumda olup bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı?