karanmom 37+2 de kızımı doğurmuştum geçen sene, 3680 gr doğdu ama sonra hemen 200-300 gr gidiyor zaten. Sağlıklı olsun kilosunun çok bir önemi yok bence… Havuç, ceviz,kaşar yiyin bol bol… Fazla bir şey yiyemiyorsanız az ama öz olsun hesabı şeyler tüketebilirsiniz.. sağlıcakla kucağınıza alın inşallah