gencbir_anne Arkadaşlar merhaba gebelikte antibiyotik kullanan veya 20 lik diş çekimi yaptıran var mı ? Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı ? Bu ağrıya dayanamıyorum artık 😓
minik-02 gencbir_anne hamilelikte yanağıma karar şişti dr gittim antibiyotik de vermedi çekim de yapmadı doğum doktorunuz izin verirse bir kağıt veriyor o kağıtla gidip dişçi de İslem gerekiyorsa yaptırıyorsunuz
Minikannesi00 gencbir_anne şuan antibiyotik kullanıyorum ben canım ,ağrısına dayanamıyordum mecbur kullandım
Hnd_01 gencbir_anne 6 haftalık hamileyken crp tahlilim 130 çıktı.disim apse yapmış.doktorum hemen antibiyotik kullanacaksın yoksa bebeğe zarar verir enfeksiyon dedi.ve iki kutu 1000 er mg dan agumentin bitirdim.gebelikte antibiyotik kullanılır.enfeksiyon bebeğe ciddi zarar verir.suan bronşit olmusum macrol kullanıyorum.kullanmazsaniz sıkıntı 🥺
Senem112 gencbir_anne 8 haftalıkken 20lik dişim apse yaptı devlete gittim antibiyotik verdi geçirmedi. Kendi akrabam diş hekimi ona gittim farklı bi antibiyotik verdi kadın doğum doktoruma danıştım kullan hiç bi sorun olmaz apse bebek için daha riskli dedi onuda kullandım ve geçti. 26 haftalıkkende dolgu yaptırdım lokal anesteziyle onada onay verdi
gencbir_anne Doktorum önermiyor ama bu ağrıyla da napacağımı bilmiyorum sizin nasıl geçti neler yaptınız
gencbir_anne Minikannesi00 henüz 11 haftalığım 9 gün sonra randevum var ilk 3 ay bişey yapmıyorlar bakalım bu kontrolde ne diyecek doktorum 😓😢
Minikannesi00 gencbir_anne aa evet sizin yeniymiş ,benim doğuma 1 ay kaldı . Allah yardımcınız olsun diş çok zor
gencbir_anne Minikannesi00 sağol teşekkür ederim evet dayanmaya çalışıyorum ama daha önümde aylar var
Minikannesi00 gencbir_anne apse nasıl damakta görünüyor mu ? O patlayınca da insan rahatlıyor. Karanfil yağı sürmeyi denedin mi ağrısı için ?
gencbir_anne Minikannesi00 apse gözüküyor damağım şiş beyazımsı denemedim onu deneyeyim bir de olmadı 😞
Minikannesi00 gencbir_anne benimde bir kez şişti içi iltihap doluydu ,parmağım değdiği gibi içi boşaldı ,acayip rahatlamıştım ağrı gitmişti. Seninde patlayacak gibiyse patlat ,hemen hijyen açısından da tuzlu suyla gargara yap ,hassas diş macunuyla fırçala
gencbir_anne Hnd_01 çok geçmiş olsun crp normal çıkmıştı şimdi tekrar kan vereyim sağlık ocağına olmadı
Hnd_01 gencbir_anne benim enfeksiyon yapmıştı dişim o yüzden crp yüksek çıktı.sizin çürük olabilir.dis doktorunuza görünün mutlaka.
guneyff Canım benim de kırık dişim çok ağrıyor şişti iltihaplandı ben sarımsak koydum çok faydasını gördüm tavsiye ederim
gencbir_anne Senem112 hangi antibiyotik peki geçiren ben gebe kalmadan önce agumentin kullanmıştım o geçirmişti şimdi ne verirler bilmiyorum tam çektirecekken gebe kaldığımı öğrendim çektiremedim şimdi tekrarladı , 20 lik dişim gömülü cerrahi işlem gerektiriyor