MiaBaslck Merhaba başına gelen var mı? bilgisi olan yada detaylı sonucumuzda bebekte herşey normal ama bağırsakta birazcık genişleme varmış bazı testler istedi internetten baktığım kadarıyla kötü yorumlar görüyorum.
Gndzmrv MiaBaslck arkadaşımın bebeğine de dediler doğuma kadar devam etti hatta. Doğumdan sonra ameliyata alınabilir vs gibi kötü konuştu doktorlar. Ama doğdu hiçbişeyi yoktu. 😇
MiaBaslck rumeysaaa- Haftadayım ama şu mm de demedi biraz genişleme var dedi sadece sizin ki ne kadarlık hangi doktora gidiyorsunuz
rumeysaaa- MiaBaslck 22 haftayım benim 7 mm var şu aldırmazsan hastalığı bulamayız dedi eğer büyümeye devam ederse böyle ölüm riski var
MiaBaslck Gndzmrv Kendi doktorumda paniklemememi söyledi sen çocuğuna odaklan falan abartı bir durum yok dedi temkinli olalım falan belki hiç bişey çıkmayacaktır dedi ama içime kurt düştü bir kere
MiaBaslck rumeysaaa- Bazı doktorlar aşırı acımasız inanamyrm benimkiler iyi konuştu ama ben yine panikledim sizi düşünemiyorm allah yardımcımz olsun allah dermansız dert vermesin
oznurturann rumeysaaa- merhabalar, ben bir bebeğimi bağırsak felcinden kaybettim ve şimdi yeniden hamileyim bu bebegimde de bağırsak parlaklığı ve genişliği görüldü. Nasıl bir yol izlediniz bebeğiniz doğdu mu sağlıkla ? 🙏
MiaBaslck rumeysaaa- Amin allah hepimizin evladını bizlere bağışlasın herşey allahtan biliyorum ama tedbirli olmak zorundayız inşallah dermansız dertlerle sınanmayız 🙏