K-1997 benim boş gebelikti 2 aylık olmasına rağmen kese çok sonradan oluşmuştu içinde bebek yoktu o yüzden aldırmak zorunda kaldım bende 🥲 Normalde yine öğrenemezdim bunu da ama çok hastaydım ilaç almam gerekiyordu ya varsa bişey olursa diye düşünmiyim diye yaptım çift çizgi gördüm bende benim belirtim yoktu hiç adet olmamak dışında rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏼🌺