Opheliaxxx irembulut23 ilk bebiş kız ama ikinci bebekten daha az emin olarak söylüyorum o da kız. Bence iki kız 😍🧿🌸🌸
Denizim921 irembulut23 küçükken kese şekilleri nasıldı bende çift yumurta ikizlerine hamileyim benim keselerin biri fasülye gibiydi biri yuvarlaktı bir kız bir erkek oldu cinsiyetleri
MelikeGnc Banada tahminde bulunur musunuz ? 12 haftalık  Nur_50
Opheliaxxx irembulut23 evet üstteki kız çünkü hem üç çizgi var çıkıntı yok nub teorisi vb hepsi kız gösteriyo bence
irembulut23 Denizim921 Öyle mi benimde bir kızım var kesesi dediğiniz gibi yuvarlaktı tam. Herhalde fasulye gibi olunca erkek oluyor 😊 bunları ilk 7 haftalıkken gördüm açıkçası fasulye yada yuvarlağada benzemiyorlardı o resmide atabilirim
irembulut23 Denizim921 benimde cinsiyetler bir kız bir erkek oldu ☺️ İsimlerini ne düşündünüz acaba merak ettim ☺️☺️🌸