Ahsen2020 Kızlar malum havalar değişti. Boğaz ağrısı ve öksürük var bende bir kaç gündür . İlaç kullanmamak için hastaneye gitmedim. Sizce gitmeli miyim . Siz evde ilaçsız atlattiniz mi neler kullandınız bu süreçte yazarsanız çok sevinirim
Derin11 Ahsen2020 şiddetli eklem ağrısı için mecburen gittim bir serum takıldı boğaz da ağrıyordu halsizlik vardı hastaneye gittiğimde ilaç da yazdı doktor ama ilacı almadım serum yeterli eklem ağrım geçsin yeter diye düşündüm öyle de oldu çok şükür geri kalan süre i ilaçsız dinlenerek atlatmaya çalıştım 1 haftada tamamen toparlandım