Normalde şehir hastanesine gidiyordum ama sanırım doğumu özelde yapacağım çünkü eş kabul edilmiyormuş sancıyı farklı yerde çekipde doğumdan sonra odaya alınıyormussun vs vs benimde kimsem olmadığı için özeli düşünüyorum. Güncel fiyatlar nedir özellerde bilginiz varmı acaba