Happyymother Beykent hastanesi Sehtap nazlı hanım. Ben kendisinde doğum yaptım , normal doğum taraftarı işinin ehli çok naif ve ilgili bir doktor. Hastene de çok güzel ve temiz. Hemşireler , ebeler , hasta bakıcılar herkes çok ilgili
Çok güzel bir doğum geçirdim
Hiç açılmam yoktu suni sancı ile doğum yaptım
Tamamen doktoruma güvendiğim için durumu sorgulamadım bile başka bir doktor olsa belki sezaryene alırdı ya da ben direk sezaryen olmak isterdim.