Seastar88 0-3 ay bebek ıcın hangi marka kanguru tavsıye edersiniz? E bebek magazasında 2 tane gözüme kestirdigim model var biri baby plus markasının discovery kangurusu digeri chicco easyfit kangurusu.Yorumları beklıyorum🙃🙂
tugcesakzci Seastar88 kanguru yerine sling almayı düşünüyorum açıkçası daha rahat ve daha güvenilir olduğunu söylüyorlar ve doktorlarıj çoğunluğu da sling öneriyor, kanguru yanlış kullanımda kalça problemlerine sebebiyet verebiliyormuş
Dnmzzeda Seastar88 Ben sling düşünüyorum rahat ve konforlu bebek için ve vücuduna göre şekil alıyor kasılmıyor 🩷☺️☺️
aslanprenses_ Seastar88 ben babybjörn harmony aldım. Çok fazla araştırdım (deli gibi İngilizce- Almanca yorumları bile okudum 😅) sonunda karar verdim aldım.
tugcesakzci Seastar88 ben de korkuyorum ama daha güvenilir işte hem anne karnında gibi hissedebiliyormuş sanırım bebekler o zaman
Seastar88 Dnmzzeda evet o da güzel karar veremedım henüz ama artık özellikle sokakta kendimi düğümlerim heralde korkudan🤭Bazı kanguruların başlıgı var malum önümüz kış o yuzden cezbetti bir tık daha Kucuk maymunumla yapısır gezeriz diye🤭
Seastar88 Bugun baby plus discovery kanguru aldım satıs danısmanının tavsıyesıyle denedim rahattı bakalım bebek beyin hosuna gidecekmi gorecegiz🤭
Seastar88 Zeynep966 3 aylıkken daha cok sevıyordu artık 4,5 aylık biraz durmamaya basladı arada skılıyor arabasında olmak ıstıyor yoksa kalite ve rahatlık acısından sıkıntı yok.😊