G422745a Kızlar 11 hafta bıtmek uzere doktora 1 aydır gıtmedım en son kalp atısını dınledım hersey ıyıdı bugunlerde belımde kasıklarımda cok agrı oluyor normal mı Allah korusun bebek saglıksız olsa nasıl anlasılır
Elifdddd G422745a normal o haftalarda oluyor diyebiliyorum sıkıntılı durum yani bazılarının hiçbir belirtisi olmadan oluyor kanama olur cok şiddetli olur ama normal diye biliyorum takip et olmadı gidersin zaten kontrol zamanında gelmiş