@Zeynobella önde derken ne demek istediğinizi anlayamadım. Benim plasentam karnın ön duvarında diye geçiyor ve normal yerleşme şekillerinden birisi. Ama rahim ağzını kapatan veya yakın ise bu durumda uyarıyor doktorlar özellikle normal doğum için yükselmesini isterler diye biliyorum