Merhaba! Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.ilk hamileliğim o yüzden biraz bilgi eksikliği var. Benden perşembe günü nişan geldi kahverengi bi akıntı gibi sonra böyle bi ağrı hissetmedim doktora gittim haftaya görüşürüz dedi çatı muayenesi falan olmadım. Bugün pazar dün geceden beri acayipti Regl sancısı gibi bi ağrı ve perşembeden beri bi kahverengi pembe gibi akıntı hala geliyor. Ayağa kalktığımda ve ara ara Regl ağrısı gibi bi ağrı giriyor sizce ne yapmam lazım ☹️