1159098263
İşte burda dr çok önemli benim doğum yaptığım hastane de ye iç kuvvetin olsun doğum yapacaksın diyorlar. Doktor, ebe, hemşire, diğer görevliler bile önce aç mısın tok musun diyorlar. Ben sancı çekerken dudaklarım kurumuştu ebe geldi bu ne hal dedi. Su iç bol bol çikolata ye bebeğin huzurla gelsin dedi. Diğer hastanelerde ıkın diyorlar kadının gücü kuvveti yok ki nasıl doğum yapsın. Bir de kendilerini düşünüyorlar pislik temizlemek istemedikleri için yeme içme yasak oluyor. Doğum yaparken tuvaletini yapmanın ayıp olduğuna inandırılmışız. Bizim doktorumuz tuvaletini, mide bulantını, gözyaşlarını tutuyorsan zaten doğuramazsın, kendinizi tutmayın diyordu.