Bende 15 haftalık gebeyim ikinci gebeliğimi ilkinde düşük oldu maalesef
Progestanı bende kullanıyorum günde 2 kere fitil olarak kullanıyorum kullandığım dönemlerde kanamam olmuyor ancak bıraktığım zaman başlıyor
Ağızdan almamı doktorum tavsiye etmedi rahim kasılmalarını da engellediğini söyledi fitil olarak kullanınca sanırım uzun süre de kullanmaya devam edicm