biryildiz42 40+3 te doğdu. Önce şlok diye bir şey geldi dedim bu nişan sonra ayağa kalkarken foşur diye suyum geldi. Hemen hazırlanıp hastahaneye geldik işte açıklık ölçüsü nst falan derken son 2 saate kadar gayet kolay adet ağrısı gibi ama pilates topundan hiç inmedim sonrasın da sancılarım arttı Allah razı olsun ebeler hadi kızım harikasın şöyle böyle derken bebek gelmeye başladı. Doğum anımsa biraz acı çektim açıkçası ama şuan o da yok. Velhasıl hiç korkmayın kızlar geçiyor bir şekilde . Ama sizlere tavsiyem kesinlikle gebe okuluna gidin ve nefes egzersizi öğrenin nefes egzersizi olmazsa zor olurdu. Ebeler dediler harika yönettin dediler ♥️♥️