Eminesahin1 Merhaba doktorum Gyno lomaxin fitil verdi dün gece kullandım az önce toz pembe gibi bir akıntı gelmiş ilacın pütürlüğü gibi de geldi böyle bişey yaşayan kullanan var mı?