Laylaaa 20+3 tem günaydın bugün kasık ağrılarıyla uyandım özellikle sağ kasık ara ara sürekli ağrı girip çıkıyor böyle olması normal mi acaba yaşayan var mım
A12_S07 Laylaaa Bende de oluyordu hatta doktora gitmiştim o hafta doktor bebek büyüdüğü için normal demişti magzenuzyum kullanıyorum o iyi geliyor