Kadriyedeyin Arkadaşlar geldi çattı benim doğumum,🥹 korkuyorum ilk doğumum ama umarım güzel geçer Allah’ın izniyle 🙏 şimdiden herkesi Allah kurtarsın umarım herkesin istediği gibi bir doğum gerçekleşir ay inşallah beni merak edip mesaj atarsınız😁
biryildiz42 Kadriyedeyin hayırlısı olsun canım kaç haftalıksın kendi isteğin ile mi sezeryan olacaksın
Kanalize Kadriyedeyin bizimde 8 Kasım sezaryen günümüz rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin bebişimize kavuşalım hemen toparlayalım deneyimlerinizi yazın bize 😊 herşey normaldi kendim sezaryen istiyordum ama çapraz duruyormuş bebişim henüz dönmemiş
14120923 Kadriyedeyin benimde yarın sabah ikinci sezeryanım sağ salim kucağımıza alalım inşallah hepimiz bol.bol dua edelim birbirimize 🥺♥️♥️
Kadriyedeyin biryildiz42 38+5 , çatın dar denildi ve çocuk hala kanala inmedi riske girmek istemedim 🥲
Kadriyedeyin Kanalize Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah çok mutlu ve sağlıklı bir şekilde hastanelerimiz den ayrılırız bebişlerimizle🤲🤲🥰♥️