happyvera benimde o şekilde.31.haftamdayım erken doğum riskim var ama dikkat etmek gerekiyor aşağıda diye illaki erken doğacak diyemeyiz açıklık yoksa sıkıntı olmaz.Sadece büyüdükçe alta olan baskı artıyor.Ben ekstra dikkat ediyorum uzun süreli yürümüyorum ağır iş,bir şey kaldırmak vs hiç yapmıyorum.Siz de endişelenmeyin.İnşallah zamanında sağlıkla doğarlar🌸