Kızlar doğum kontrol hapı olarak yasmin aldım fakat eczaneci kullandığın günden itibaren korunmyı bırakabilirsin dedi ama çevremdekiler ilk 1 hafta korun dediler bu gün adetimin 7 günü adetten kurudum ilacı ise Adetin 5 günü kullandım kullanan varsa nasıl kullandı yazarmı