Pamuk yani ovülasyona da başladım . Birşey soracağım benim sat 3Ekim 8i 9u gibi bitti adetim . 13ünde başladım ovülasyona sizce geç mi başladım . Silik çıktı t çizgisi ama belli olacak derecede bir siliklik var iki günün ovülasyon resimini de atabilirim . Sizce daha yeni mi geliyordur yumurtlama yoksa tam tersi bu yapmadığım 5günde yumurtlama olup şuan ki çatlama çizgisi midir .