Lilahazalxx Kızlar yarın doğumum var, hatta bu saatlerde çoktan oğluma kavuşmuş olurum. Bana dua edin🥹💙
Rumeysaozdemirrr Lilahazalxx Allah yardımcınız olsun hiç korkmayın benimde bugün 3. günüm sezeryan doğumla asla anlatılan korkunç doğum hikayeleri gibi değil bebeğiniz yanağınıza konunca aklınıza ne acı ne ağrı geliyor sakin olun ve keyfini yaşayın kavuşmanın 🥰🤲🏻
bengonca Canım benim de doğumum yarın. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻 benim 1 de sezaryen olacağım. İkiz kızlarım geliyor. 🤩
Lilahazalxx bengonca bende sabah 8 de sezeryan, Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin amiiiinnnnnn ❤️
bengonca Lilahazalxx aminnnn. Böyle ufak ufak heyecan başladı. sürekli ağlamak istiyorum öyle bir hissim var. Sizde de var mı? Normaldir muhtemelen de hormonlar bastırıyor sanırım 🤣
bengonca Taze yarın 36+4 olacağım inşallah. Biri 2550 diğeri 2640 gibi ölçtü doktorum. İnşallah yanılma payı olmaz. 🤲🏻🌸 sizin kuzularınız nasıl? Rabbim sağ Salim evine dönmelerini nasip etsin inşallah
Taze bengonca ben 34 haftamda doğurdum kilolari azdı 2200 bir haftadır kuvezdeler biraz daha kalacklarmis entube edilmişlerdi şükür şuan oksijenini kestiler kendi kendine alabiliyorlar ama doktur biraz gözetim altında tutmak istedi
bengonca Taze aman iyi olsunlar da 🤲🏻🤲🏻 ben akciğer geliştiricileri vurdurdum ama kendimi psikolojik olarak hazırladım küveze
Lilahazalxx Rumeysaozdemirrr bu güzel yorum için teşekkür ederim çünkü yaklaşık 1 saat önce korkudan zır zır ağlıyordum 😅❤️💙