teacher-mom21 haftama girdim rahim ve yanlarda ağrım oluyor çift rahimliyim benim gibi olan anne adayları sizde durumlar nasıl? Düşük ve erken doğum riski var bizlerde progestan ve duphaston kullandım kullanmaya devam edecekmişim