Kızlar hıçkırık nasıl oluyor? çok asagida nerdeyse vajinamda pıt pıt ritmik vuruşlar hissediyorum gece yatmadan ve sabah oldu. Bır de gece çok ağrım vardı alt kısımda ve çatı bölgesinde. bebeğin de başı son gittiğimde aşağı çok baskı yapıyor demişti doktor. Hıçkırık diye tahmin ettiğim pıt pıtlar da çok aşağıda olduğu için ağrılar başın baskısından olabilir mi? Bir de normal hareketlerini de hep aşağıda hissediyorum nasıl bir pozisyonda anlamadım benim gibi yaşayan var mı çok arttı ağrılarım. Biraz karışık olmuş ama umarım derdimi anlatabilmisimdir