Mlsfcr ay sezeryan dan sonra sanırım 4.gündü aniden hapşurdum tamda hapşuramadım ona rağmen çok kötüydü. Hiç öksürmeyen ben devamlı boğazıma birşeyler kaçıp öksürmeye çalışıyorum. Kesik kesik öksürmek çok kötüydü. 24 gün oldu sezeryan olalı şimdi bile hapşururken dikişlerim sarılıyorum acımasın diye 🥴