Hanımlar bu gün 32+5 olduk ama doktora göre bebegim üç hafta ileriden gidiyor kilosu 2245. Aslında bu ilk gebeligim değil ama daha önce başıma hiç bu gelmemişti. Cuma günü kontrolüm vardı ve bebeğimin kalp atışları biraz yüksek çıktı iki kez daha nst girdim daha sonra doktorum açılmam var mı diye hem parmakla hem ultrason cihazı ile kontrol etti. Kalp atışları düzelince de bir sıkıntı yok rutin kontrollerine gelmeye devam et dedi. Allah cezamı versin ki bir şey yok diyince dün gece eşimle iliskiye girdik o an da bir sıkıntı yoktu uyudum gayet gece tuvalete gitmeye kalktığımda kasıklarımda ağrı farkettim daha sonra ağrılar bacaklarıma indi yalancı kasılma olduğunu düşündüm ama bayağı bir saatte yakın ağrım oldu en son korkup eşimi uyandırdım ama ağrım geçmeye başlamıştı. Bebeğim gayet hareket ediyor bir sıkıntı yok şu an ama sizce yine de acile gidip muayene olmalı mıyım. İlk gebeligimde hiç böyle şeyler olmamıştı korkuyorum.