Kızlar selam..
Doktorum her annenin yaptırdığı hamile paketinden yaptırma istedi ( kan değerleri, b12, glukoz , idrar kültür ü, ve anti tokzoplazma gibi testler ) dün yaptırdık .. değeri pozitif gördü ve tekrardan cmv avidite testi istedi onu da yaptırdık. Şu an 7 haftalık hamileyim bundan önce kan pıhtılaşmasından 2 tane düşüğüm olduğu için ne kadar stresten uzak durmaya çalışsam da devamlı hastaneye gidip testler yaptırmak beni biraz düşürüyor … normal mi bu durumlar 😢