Selam kızlar, 18 haftalık bebeğimin kalbi durduktan sonra bir süre doğal yollardan denesekte gebe kalamadım, tüp bebek yaptırmaya karar verdik. 16 yumurtam toplandı 11 tanesi döllendi ve beşinci güne bir tane 3AA embriyo ulaştığı aktarıldı. 6. gün ise tekrar aradılar 6AB, 3AA ve 3BA üç tane daha embriyo olduğu söylendi. Biz bunları PGT ye göndermeye karar verdik, hem daha önceki kayıp için hemde kromozom anomalisi varsa bu kadar emekten sonra tekrar düşük yaşayıp hevesimin kırılmasını istemedim. Şimdi test sonuçlarını bekliyorum, benimle aynu süreci yaşamış olanlar vardır mutlaka bu nedenle merak ettiğim sorular var, sizden ricam benimle paylaşmanız.
3AA beşinci gün embriyosu transferi olan var mıdır, gebelik oluştu mu?
Altıncı günde 3AA ve 3BA olması neyi değiştiriyor, beşinci gün embriyosundan farkı ne?
6AB embriyoyu transfer olanlarınız oldu mu, başarı durumu ne oluyor?
Son olarakta PGT testi yaptıranlar, size gelen sonuç kağıtlarında hangi bilgiler yer alıyor, kromozomlar ve detayları yazıyor mu? Pgt testi sonucunun görseli olanlar örneğini paylaşabilir mi?
Çok heyecanla beklediğim bir süreçteyim, destek olana da olmayana da şimdiden teşekkür ederim, Allah herkesin gönlündeki dileğini kabul etsin🤲🏻