elifsen Çift yumurta ikizlerime gebeyim. Uygulamaya göre sonnn 66. 30+4 teyiz. 36 dan sonra alırız dedi doktor yani daha az kaldı.
Seveliko28 Cjfjfjdidixj Aaa allahım hayırlısı ıle kucağımıza almayı nasıp etsın benımde 70 günüm kaldı