Kızlar 1 saat, bazen daha fazla memede kalıyor
Sarılık var diye 2 saatte bir alarm kurup kalkıyorum emziriyorum ama çok uzun süre emiyor çok yoruluyorum kollarım belim 🥺 13 gün oldu doğum yapalı. Geçen hafta bir gece sariliktan dolayı hastanede kaldık fototerapi cihazında kaldık.
Uyku ve dinlenme denen bir şey kalmadı çöktüm resmen… psikolojim yerle bir. Aşırı yorgunum aşırı halsizim ilk bir hafta annem benimle uyuyordu ama şimdi o da uyanmadigi için başka odaya gönderdim bebeğimle tek odada kalıyorum sanki yapayalnizim kendimi öyle hissediyorum herkes mışıl mışıl uyurken ben asla uyuyamiyorum tam dalacagim derken bebeğim uyanıyor hemen.. Bunlar evet herkes için normal şeyler ama tükendim sanırım.. sürekli ağlamak istiyorum kendimi zar zor tutuyorum ayakta