Saliha2020 Kızlar sabah WC ye kalkatım çok afedersiniz peçeteye Azcık kan geldi ama rahımden değildi gabila iyice baktım aktındımda baya vardı kızlar bide bende erken doğum rıskı var rahım ağız kısalığı var ne yapcam
Gulgulhan Saliha2020 akıntıyla geldiyse yüksek ihtimal nisandir. Keske sizin değilde benim gelseydi hayırlısıyla inşallah. Allah yardımcınız olsun. Nisan geldikten bir kaç hafta sonra da doğum yapan var. Önemli olan suyun gelmemesi. Siz yined edoktorla görüşün .
Dolunya Benimki Çocuğumda da nişan gördüm akıntıyla beraber karışık hafif bir kan görmüştüm öyle doğurdum Allah yardımcın olsun
Saliha2020 Gulgulhan sorma daha çok erken bana misafir geldi 1 hafta yatıya çok yoruldum rahım azgım hemem kısaldı sonra başım hep böyle olaylar geldi zaten panik atada var doktorumda yazdım şimdi
Seydaa123456 Saliha2020 madem öyle bi rahatsızlıgınız var 1 hafta yatıya misafir alıp bide onlara hizmet ediyosunuz herşeyden önce bebeginizi düşünmeniz gerekiyo hemen acile gidin bence serum vs müdahale ederler saglıkla gelsin