Yasanixxxx ayni haftalardayiz benimde oluyor agri kasik batması gibi. Belki enfeksiyon da olabilir. Akintiniz falan var mı ? İdrar da yanma vs şikayetleriniz varsa muhakkak doktora gitmelisiniz. İse yürüyerek gidiyorum. Sabah giderken birden bir ağrı girdi tuta tuta zor yürüdüm iş yerime. Çıkışta hemen doktora gittim 🙂 doktor herseyin yolunda olduğunu sarı akıntım olduğu için enfeksiyondan kaynaklı olabileceğini söyledi. Sizde böyle şikayetler yoksa rahat olun ara sıra agri oluyor bu haftalarda iyice genişliyor herhalde