Kızlar benim ikinci seansım, bana nemlendirici kullanabilirsin E vitamini olmasın içinde E vitamini kıl köklerini besler dediler ama ilk seansda bu bilgiyi vermedilerdi, bende gratise gittim çalışan kıza dedim lazere başladım ona uygun nemlendirici ne önerirsiniz diye aloevera öneririm içinde E vitamini var iyi gelir dedi neyseki aldım ama kullanmamıştım demekki gratisdeki kız bilmiyor heralde, neyse lazere giren kız yanıklar için bebek pudrası kullanabilirsin koltuk ve genital bölgene hem kılları azaltıyor dedi çok şaşırdım yani bebek pudrası aslında bebeğe bile önerilmiyor cildi tahriş eder diye lazerli yere sürsem daha tahriş etmez mi acaba bu yöntemi uygulayan var mı? Siz neler kullanıyorsunuz nemlendirici olarak? Birde ilk seansıma başka kız girmişti ısıyı yüksek kullandı kolum bacağım felan baya yandı hissettim ama bir aya yakın ne batık oldu ne kıllar uzadı sadece genital ve koltuk altı uzadı kollarım bacaklarım bir aya yakın çıkmaya başlamıştı çoğu yerde çıkmamıştı bile, ikinci seansıma farklı biri girdi o ısıyı kollarım ve bacaklarımda az kullandı sanki batıklar hala duruyor pürüzsüz olmadı, ama genitalle koltuk altına baya yüksek ısı kullandı değilse 10 seansta bitmez bu genitalle koltuk altı ısı kullanmazsam dedi yani süreç nasıl ilerliycek bilgim yok :)