zynpkrhsn1 Kızlar zaman ne çabuk geçtı daha geçen gün uygulamayı ilk indirdiğimde eşime attığım görselleei gördüm. Bugünse bebiş doğdu butonu gelmiş 34+2 deyiz. Birden heyecanlandım 🤗 sizler nasılsınız nasıl gidiyor ne kadar kaldı 🙃
svgkrtozdmr zynpkrhsn1 Bu aralar ben de sorguluyorum bu kadar ay ne çabuk gecti 😀 bende bugun 39+0 oldum. Bel, alt karin bacak eklem agrilarim var ama harici belirti gelmedi. Heyecanla bekliyorum 😀 saglikla gelsinler 💕
Serendipty zynpkrhsn1 ben de 34+2 yim bu siralar agri ve batma yasiyorum onun disinda sorun yok cok ayakta kalmamanizi tavsiye ederim
Annesiiiii_ zynpkrhsn1 Bana da dün geldi buton🤗 Bundan sonra bizi neler bekliyor çok merak ediyorum. Butonu görünce heyecan ve korkular başladı.☺️