Kızlar normal dogurmayi çok istiyordum tam bu haftada suyum geldi ama su yeşil geliyordu yeşil akıntısı yani bebek kakasını yapmış bu yüzden acil seseryana alındım. Bebek 3 kilo 60 gram doğdu iyi çok şükür ama ben iyi değilim çok sancilarim var yuruken zorlanıyorum sütüm hemen gelmedi hala su geliyor sarı ne yapmam lazim sezeryan olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum . Kendi adıma tedirgin oldum yürürken çok zorlanıyorum. Bağırsaklarda ötürü sanırım