Fatmanur880- Ben de 37 haftalık hamileyim, 2 gün önce Hacı Şerif’ten sipariş verdim, dün geldi. 1 günde teslim ettiler, seçenekleri çok, çikolataları çok lezzetli ve kaliteli. Tavsiye ederim size de. Daha uygun fiyatlı yerler vardı ama kalitesini bildiğim için risk almak istemedim. Mevlüdünde de aynı yerden sipariş vermeyi düşünüyorum. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza miniklerimizi 🥹