Kızlar merhabalar gebeliğin başlarında hamile olduğumu bilmiyordum 4.haftada gidip keratin yapmıştım ve içeriği kötü bi keratin sanırım şuan 33.haftaya girmek üzereyim ama hala içim içimi yiyor bebeğe bi zarar vermiş midir diye daha önce yapan var mı biri cevap verse çok güzel olur 😪