21+6 haftalığım 2 haftadır dişlerim çok ağrıyor özellikle akşamları. Doktora gittim parol dışında birşey veremiyoruz dediler, sabaha kadar uyuyamıyorum. Doktor ne çürük var ne delik var dedi, hamilelikten oluyor normal dedi ama ben dayanamıyorum artık, 2 saat önce acilde serum yaptırdım biraz iyileşti şimdi yine aynı ağrı başladı, bi çözümü olan varsa lütfen yardım 🤒