Kırklardan selamlar buraya kadar geleceğimi hiç düşünemiyordum çünkü baştan beri çok fazla ağrım vardı ve 1. 2. Doğumum 39 haftada olmuştu.
İki gün önce nişanım geldi yine bişey yok 😁 aman doğurdum aman doğuracam diye diye temizliktir çamaşırlardır kıldır tüydür yoruldum bittim tükendim 😁 neysekiii yarın benim isteğim üzerine doğumumu başlatacaklar 🙈 ilk bebeğimi kaybettim biraz travma oldu o yüzden biraz korkuyorum ve çokta heycanlıyım ağrılarım biticek ve bebeğime kavuşacağım hayırlısıyla inşallah 🥰