mel33 canım bol bol dua et bende 21inci haftadan beri erken doğum riskiyle uğraşıyorum doktor ilk önce rahim ağzı kısalığın var deri evde yatış verdi 30uncu haftaya kadar bu korkuyla geldim hep dua ettim şimdi de su azlığı ve sızıntı çıktı yine rabbime sığınıyorum çok değil bi 10 hafta daha dayansın bebeğim başka birey istemiyorum ve arkadaşların tavsiyesini deniyorum havuç suyu içiyorum günde 2 bardak ve 3 litreye yakın su tüketiyorum hep sıvı şeyler tüketiyorum istirahat halindeyim inşallah düzelme olur dayanır miniğim 🙏🤲🏻 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏