Arasmom_ hayr henüz olmadı bende yaptrdm bütün tetkikleri 1,5 senedir istyoruz 4 defa kimyasal geçirdm kan pıhtılaşmasna meyilim varmş ama bu kimyasal yapmıyormuş her ihtimale karşı da coraspirin kullanıyorum doktor bi vitamin verdi onu kullandğmdam beri de kimyasal geçirmedm öncesnde her ay hamile kalıyodm kimyasal oluyodu 5 aydr kullanıyorm ilacı kimyasal da olmadı gebelikte bu ay çatlatma iğnesi yapıldı adetime 4 gn kaldı evde test yaptm ama negatf beklym işte