Kızlar 26. Haftamdayım doktorum soluna yat bol bol dedi ama yatamıyorum nefesim daralıyor kalbim sıkışıyor. Sırt üstü yatmam imkansız çünkü o zaman hiç nefes alamıyorum zaten kan akışı hem anneye hem bebeğe azaldığından tavsiye edilmiyor. Daha çok sağıma yatıyorum ben de.Siz de solunuza yattığınızda nefesiniz kesiliyor mu benim gibi olan var mı