Ankara-58 Tugbakara merhabalar bende bilkent gidiyorum 26 hafta ama nasılsın hastane doktor ebeler nasılsın hiç bilgim yok yeni başlayacagim bilkente doğum için muayenelre
Momnesrin 25 gün🥹 çok heyecanlıyım minik adamımı bekliyorum🥲 biran önce kokusuna kavuşmak istiyorum💙allahim isteyen herkese nasip etsin🙏🙏
Tugbakara Ankara-58 ben memnunum zaten doguma hangi hoca nobetciyse o giriyor muanelerime hep necati hocaya gidiyorum
Ankara-58 Beyzanury1234 hiçte korkma test davransa sende aldığın yerden ver kusura bakmasın herkes görevini yapmak zorunda
Tugbakara Beyzanury1234 sen iyi olursan onlarda oluyor cok bilmis davranan var Onlarla cok. İlgili olmuyorlar 🥰🥰