ldmzki Kızlar ovulasyon testim pik mi? Şu an yaptım çok geç vakitte https://share.icloud.com/photos/0a4eGyXp-mQsFnnePyr-VOgsg
Buseemm ldmzki bnce su an pik dönemde degerlendirin cnm bugünü ve gelecek 3 günü onceki yaptiklarinla karsilastir ve ikinci çizgi silik çıkana kadar devam et . Dualrin kabul olsun insallah 🙏
serensuat ldmzki evet pik yumurtlamada kız, silikleşme olunca çatlayınca ilişkiden erkek olur diyorlar🙈😁
Buseemm Buseemm akintininda takip et ben seffaf akintiyi fark etmemistim ama catlama oldugunda cizgi siliklestiginde beyaz akintim olmustu
ldmzki Buseemm ben şu an antibiyotik kullanıyorum 20lik dişimden dolayı ve feci bir şekilde akıntım var enfeksiyona dönüştü genital bölgemde O nedenle anlayamıyorum 😅 Testi de rastgele yaptım bir belirtim yok
Buseemm ldmzki bnde 5 bitti galiba bizde bekliyoruz sabirsizlikla…. testin devami varsa devamini getir ilk idrarla yapma sakin oglen yap ve ocesinde 2 saat fln sivi tuketme o sekilde daha net verir sonucu 🥲
ldmzki FKRKS29 https://share.icloud.com/photos/015h2WsZct6lreLOWhBoK72Rg 5 dk bekledim dün ki ve şimdi
serensuat ldmzki ama dün ve evvelsi gün girilen ilişkiden kalan spermler de yumurtayı bulmuş olabilir, kızınızda olabilir, sağlıkla gelsinler 🙏🌸
ldmzki serensuat umarım ya 6. Ay 2. Ovulasyon testi denemem bakalım ya doktora falanda gitmedim bakalım bu ay inşallah dün akşamı değerlendirdik ondan önceki gece yok